Listki
Waflowe
Brand Design

Esencja smaku tkwi… w projekcie

Głównym zadaniem brandingowym było zbudowanie nowej kategorii produktowej. Listki Waflowe były częścią linii Z Serca Fabryki, którą wykreowaliśmy dla Fabryki Cukierniczej Kopernik. Teraz tworzą całkowicie nową kategorię – z własnym, unikalnym brandem. To znany produkt, z nieznaną historią, która stała się najważniejszym elementem nowego opakowania.

Zdjęcia wykonane na potrzeby projektu oddają rzemieślniczy charakter produktu i pokazują jego prawdziwą naturę. Listki Waflowe to połączenie kruchego, wypieczonego na złoto listka waflowego, ręcznie wyrabianego kremu i deserowej czekolady. Wypiekane według unikalnej receptury, której numer umieściliśmy na opakowaniu.

Koncept opakowania to storytellingowa opowieść o produkcie. Jego „kraftowy” charakter oddają elementy graficzne nawiązujące do starych etykiet produktowych i mocna typografia. Całość projektu została utrzymana w tajemniczym klimacie, który doskonale opisuje miejsce, w którym wypiekane są Listki Waflowe – Naszej Waflarni.

popup image popup image popup image

Oprócz opakowań stworzyliśmy dedykowany KV, który przełożyliśmy i zaadaptowaliśmy na wszystkie materiały trade’owe, POS, karton, display, stand, ulotki oraz reklamy prasowe. To spójne wizualnie wsparcie sprzedaży, które buduje świadomość na poziomie B2C i B2B. Jest też niezbędne podczas każdej akcji promocyjnej.

Zajęliśmy się również kampanią wprowadzającą Listki Waflowe do przestrzeni online – w kanałach social media na Facebooku oraz Instagramie, gdzie poprowadziliśmy akcję promocyjną pod hasłem: „Esencja smaku tkwi w prostocie” i skupiliśmy się na pokazaniu wyróżników, które pozycjonują produkt w kategorii premium.

Food Content

Tworzeniem contentu i działaniami online zajął się nasz dział

Food Content


popup image popup image
Kolejny projekt
Czekolada Ruby
Packaging