Desery
Packaging

Wyróżnić nieznaną markę

Emix to średniej wielkości firma specjalizująca się m.in. w produkcji koncentratów i deserów, która podjęła decyzję o rebrandingu swojego portfolia produktów. Stojąc przed problemem zmiany opakowań przeprowadziliśmy badania rozpoznawalności marki, które stanowiły podstawę pracy projektowej. Wykazały one niewielką rozpoznawalność, zarówno na poziomie świadomości wspomaganej, jak i spontanicznej, a także małą widoczność na półce w sklepie.

Na podstawie badań postanowiliśmy postawić na wyrazisty, czarny kolor opakowania, który miał wyróżnić produkty Emix spośród konkurencji, a w szczególności od dominantów rynkowych w tej kategorii. W ten sposób wypracowaliśmy mocne USP, które połączyliśmy z silnym kodem kolorystycznym.

Wykonaliśmy również sesję produktową, ukazującą apetyczne zdjęcia deserów w kolorowych kubkach i miseczkach, które umieściliśmy na projektach opakowań razem z wyeksponowanymi składnikami. Całość uzupełniliśmy charakterystyczną typografią, podkreślającą najważniejsze benefity produktów.

Realizacją zdjęć zajął się nasz dział

Food Content

W efekcie stworzyliśmy spójną linię opakowań dla galaretek, kisielów i budyniów marki Emix, wyróżniającą się nowoczesną, czarną kolorystyką oraz podkreślającą ich wyjątkowy smak, dzięki aranżowanym zdjęciom produktów. W ten sposób nieznana wcześniej marka stała się widoczna na tle konkurencji.

popup image
popup image

popup image

popup image

popup image

popup image

Kolejny projekt
Baton Piernikowy
Packaging