Desery
Packaging
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Wyróżnić nieznaną markę
Emix to średniej wielkości firma specjalizująca się m.in. w produkcji koncentratów i deserów, która podjęła decyzję o rebrandingu swojego portfolia produktów. Stojąc przed problemem zmiany opakowań przeprowadziliśmy badania rozpoznawalności marki, które stanowiły podstawę pracy projektowej. Wykazały one niewielką rozpoznawalność, zarówno na poziomie świadomości wspomaganej, jak i spontanicznej, a także małą widoczność na półce w sklepie.

Na podstawie badań postanowiliśmy postawić na wyrazisty, czarny kolor opakowania, który miał wyróżnić produkty Emix spośród konkurencji, a w szczególności od dominantów rynkowych w tej kategorii. W ten sposób wypracowaliśmy mocne USP, które połączyliśmy z silnym kodem kolorystycznym.

Wykonaliśmy również sesję produktową, ukazującą apetyczne zdjęcia deserów w kolorowych kubkach i miseczkach, które umieściliśmy na projektach opakowań razem z wyeksponowanymi składnikami. Całość uzupełniliśmy charakterystyczną typografią, podkreślającą najważniejsze benefity produktów.
Realizacją zdjęć zajął się nasz dział
Food Content