Baton Piernikowy

W świadomości konsumentów piernik kojarzy się głównie z okresem świąt Bożego Narodzenia. Fabryka Cukiernicza Kopernik postanowiła przełamać ten stereotyp i wejść w kategorię impulsową z nowym produktem z ciasta piernikowego, który można jeść przez cały rok. Naszym zadaniem było stworzenie dla niego strategii oraz brandu.

Pomysł na nazwę Batona Piernikowego nasunął się samoistnie za sprawą wyglądu i smaku produktu, który dotychczas nie był popularny w swojej kategorii. Podczas pracy nad koncepcją opakowania zależało nam również na utrzymaniu spójności wizualnej z innymi produktami Kopernika.

W naszym projekcie postawiliśmy na prosty komunikat typograficzny oraz silny kontrast, dzięki czemu Baton Piernikowy wyróżnia się na półce. Oprócz projektu opakowania, stworzyliśmy również display z wyrazistym, różowym kolorem, który również ma zachęcać konsumentów do zakupu.

baton_piernikowy_projekt_opakowania_branding_04
baton_piernikowy_projekt_opakowania_branding_05
baton_piernikowy_projekt_opakowania_branding_06
baton_piernikowy_projekt_opakowania_branding_07

Zakres współpracy

Pozycjonowanie marki.

Identyfikacja wizualna.

Copywriting.

Projekt opakowań.

Projekty graficzne.

Projekty POS.

Zdjęcia na potrzeby projektów opakowań, projektów graficznych oraz contentowe wykonało studio Food Content.

Kontakt

Lookin'Good
Rybaki 34
87-100 Toruń, Poland

Cezary Kubiak

New Business
Phone:
 +48 502 634 072
Email: cezary@lookingood.pl

© Lookin'Good 2024

All rights reserved©