Baton
Piernikowy
Packaging
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Przewiń na dół
Produkt przełamujący stereotypy
W świadomości konsumentów piernik kojarzy się głównie z okresem świąt Bożego Narodzenia. Fabryka Cukiernicza Kopernik postanowiła przełamać ten stereotyp i wejść w kategorię impulsową z nowym produktem z ciasta piernikowego, który można jeść przez cały rok. Naszym zadaniem było stworzenie dla niego strategii oraz brandu.

Pomysł na nazwę Batona Piernikowego nasunął się samoistnie za sprawą wyglądu i smaku produktu, który dotychczas nie był popularny w swojej kategorii. Podczas pracy nad koncepcją opakowania zależało nam również na utrzymaniu spójności wizualnej z innymi produktami Kopernika.

W naszym projekcie postawiliśmy na prosty komunikat typograficzny oraz silny kontrast, dzięki czemu Baton Piernikowy wyróżnia się na półce. Oprócz projektu opakowania, stworzyliśmy również display z wyrazistym, różowym kolorem, który również ma zachęcać konsumentów do zakupu.
Realizacją zdjęcia na opakowanie zajął się nasz dział
Food Content