Baton
Piernikowy
Packaging

Produkt przełamujący stereotypy

W świadomości konsumentów piernik kojarzy się głównie z okresem świąt Bożego Narodzenia. Fabryka Cukiernicza Kopernik postanowiła przełamać ten stereotyp i wejść w kategorię impulsową z nowym produktem z ciasta piernikowego, który można jeść przez cały rok. Naszym zadaniem było stworzenie dla niego strategii oraz brandu.

Pomysł na nazwę Batona Piernikowego nasunął się samoistnie za sprawą wyglądu i smaku produktu, który dotychczas nie był popularny w swojej kategorii. Podczas pracy nad koncepcją opakowania zależało nam również na utrzymaniu spójności wizualnej z innymi produktami Kopernika.

W naszym projekcie postawiliśmy na prosty komunikat typograficzny oraz silny kontrast, dzięki czemu Baton Piernikowy wyróżnia się na półce. Oprócz projektu opakowania, stworzyliśmy również display z wyrazistym, różowym kolorem, który również ma zachęcać konsumentów do zakupu.

Realizacją zdjęcia na opakowanie zajął się nasz dział

Food Content

popup image
popup image

popup image

popup image

popup image

Kolejny projekt
Wegański Kubek
Brand Design